Professionele,
complete en technische
ondersteuning
en support.



Professionele support



Apple kent vele soorten gebruikers. Of je nu een iPhone, iPad, MacBook, iMac of Apple Watch gebruikt, of je nu zakelijk, privé of als hobbyist aan de slag gaat het kan altijd voorkomen dat je tegen een probleem of vraag aanloopt. Op die momenten ben je blij dat je terecht kunt bij een professional met kennis van zaken. Een helpende hand waar dat nodig is.

Als klant van Pro School kun je profiteren van een professionele en snelle support afdeling. Onze support afdeling zien we niet als zomaar een afdeling, maar als een belangrijk onderdeel van ons bedrijf en ons idee over goede service. Ook ná aanschaf wil Pro School er voor je zijn. Niet alleen bij problemen, maar ook om de ervaring met het product nog beter te maken. En zo zorgen we er samen voor dat je weer snel aan de slag kunt.


Wie kan mij helpen?

TIP: Voor een Apple-product geregistreerd met AppleCare of jonger dan 3 maanden kun je óók contact opnemen met AppleCare (0800-0201581). Daarbuiten betaal je per incident, Klik hier voor AppleCare ondersteuning per incident.

Houd het serienummer van het product en het aankoopbewijs bij de hand. Op die manier kunnen we je sneller en beter van dienst zijn. Klik hier om het serienummer van je Apple product te vinden.

Voordat je contact opneemt: veel problemen worden verholpen door handelingen die je zelf kunt uitvoeren. De meeste problemen met elektronische apparaten zijn al opgelost nadat het apparaat herstart is. Herstart daarom het apparaat voordat je contact met ons opneemt.

Pro School

     

Popovstraat 84
038 - 425 40 608013 RK Zwolle
support-zwolle@prowarehouse.nlOnze support heeft een eigen adres en beschikt over gratis parkeerplaatsen.
maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00 uur



Support op afstand

In sommige gevallen kunnen problemen sneller worden opgelost als support kan meekijken en/of mee kan klikken. Wij doen dit met TeamViewer, de versie voor Mac OS kun je downloaden door op het TeamViewer icoon te klikken.

TeamViewer



Let op! er kunnen kosten in rekening gebracht worden.


Support op locatie

Niet alle problemen kunnen telefonisch of op onze support-afdeling worden opgelost. Daarom bieden wij ook service op locatie. Bel of mail voor een offerte.


Wat kan ik zelf doen?

Over de hele wereld zijn er miljoenen Apple-gebruikers. Je staat er dus zeker niet alleen voor. De kans dat een vraag of probleem door iemand anders al is opgelost is dus erg groot. Hieronder een aantal handige links die je kunnen helpen bij het beantwoorden van je vraag:

Officiële Support pagina’s van Apple »
Informatie over de garantie-status van een Apple-product »
Aan de slag met de Mac »